onsdag 21. november 2012

Ballerina-tøffler :)

Jeg har i noen dager nå hatt lyst til å strikke meg tøffler, jeg viste sånn ca hvordan jeg ville at dem skulle være og gjorde litt reseach på det store internettet for å se om jeg kunne finne noen oppskrift som falt i smak. Det fant jeg dessverre ikke, men fant heller ut at jeg skulle bare prøve å strikke også fikk de ta form etterhvert, egentlig ville jeg ha dem svart, men hadde ikke svart garn og giddet ikke dra på butikken så da nøyde jeg meg med rødt garn som jeg var heldig å fant i mammas garnbeholdning ;)

Det var ganske givende å strikke noe som gikk fort også ble jeg ganske fornøyd med resultatet. Om jeg finner på å strikke flere skal jeg prøve å strikke dem i garn som kan toves og se hvordan det blir.

Ballerina tøflene mine
Enda et bilde av tøflene
Til slutt et bilde av Bob som har dusjet :)

Ingen kommentarer: