tirsdag 6. november 2012

På tur med meg selv i august

Når alle andre er på jobb og ingen har tid å gå på tur med meg så må jeg gå på tur med meg selv. Mamma er ikke så glad for det men det får bare stå til. Den 20. august var jeg på Tverrfjellet. Det er et lite fjell rett før man kommer ned til Kattfjorden på tur fra Tromsø. Jeg hadde en fin tur med meg selv, det var sol og ikke så langt å gå. På tur ned hadde jeg en lang pause og spiste lunsjen min. Det var litt bratt noen steder, men ikke værre enn at jeg overlevde.
Tverrfjellet helt til venstre i bildet
Testet panoramafunskjon på telefon
Hanne på toppen
Oj, et bilde til av meg på toppen
Utsikt fra toppen og ned mot vannet og veien.
Lunsjpause  på tur ned

2 kommentarer:

Renate sa...

Oi så fint! :)

Linda sa...

koffor var ikke eg med? :P