søndag 18. november 2012

5-års jubileum!

I går var det en liten fugl som hvisket til meg at bloggen vår har fem års jubileum i dag. Egentlig var det nå hverken noen fugl eller noe hvisking, men Ingunn som sendte melding :) Hun forventet at det skulle komme et jubileumsinnlegg så hær kommer det!

I løpet av de fem årene som er gått er det blitt publisert 218 innlegg hær på bloggen, 87 av dem av Monica og 131 av meg, noe som sier at jeg har stått for 60,1% av våre innlegg mens Monica har stått for 39,9%. Det vil altså si at jeg har publisert 44 innlegg mer enn Monica, som tilsvarer ca 50,6% mer enn det hun har publisert! Så nå syns jeg hun må skjerpe seg siden det tross alt var hun som opprettet bloggen... 

I det siste har det vært litt sløvt med oppdateringer hær, det er en grunn til det og det er at vi har jobbet i ett nesten hele høsten. 
Vi får skjerpe oss i årene som kommer så kanskje bloggen kan få et 10-års jubileum også. Jeg skulle nå egentlig feiret med kake og greier, men gidder ikke å bake siden det er bare meg og Bob som er hjemme og han ikke spiser kake og jeg har skjerpet inn på søtsakinntaket mitt ;)

Nå kan jeg kanskje skryte litt av meg og Bob i samme sleng, denne måneden har vi gått ganske masse, vi har tilbakelagt 116 km, og på det har vi brukt ca 22,5 timer med en gjennomsnittsfart på litt over 5 km/t. Det blir litt røft regnet litt over fem ganger rundt Tromsø. Bob syns forresten ikke det er så kult når det er bare meg hjemme, jeg tror han bruker å kjede seg litt.


4 kommentarer:

Linda sa...

Grattis!
Og sykt langt dokkar har gått, flink :)

ingunn sa...

Hurra for bloggen! Håpe på mange år til!

Birgitte sa...

Gratulerer med bloggjubileum!

Renate sa...

Eg liker statistikken i inlegget!