mandag 12. november 2012

Søndagstur

I går var det Polarlys som anløp Kirkenes. Da måtte jeg jo nesten ta meg en tur innom å snakke litt med Monica og de andre som er der. Når jeg kom hadde ikke Monica tid å snakke med meg siden hun hadde 50 paller som skulle losses. Jaja, greit nok, jeg var i resepsjonen og der fikk jeg servert farsdagskake og te. Det var rett så trivelig! Jeg fikk også kopiert de siste tingene til sertifikatsøknaden og stemplet det, så nå er det bare å sende det etter. Når Monica var ferdig å losse fikk vi lov å ta oss en tur med MOB-båten. Det var meg og Monica og lærlingen, det ble en fin søndagstur også så vi en stor sel.

Polarlys som kommer
Monica var framme og fortøyde
Artig!
:))
To kajakkpadlere som også var på søndagstur
Klar for avgang
Der setter de kursen sørover igjen.
11 dager til neste gang!

Ingen kommentarer: