fredag 7. desember 2012

Lite tilbakeblikk

I sommer ble det litt kajakkpadling på meg og Hanne. Ikke så mye som vi skulle ønske, men litt ble det hvertfall. Jeg kjøpte meg også et GoPro kamera i vår. Det har jeg tenkt å bruke når jeg står på ski, men jeg fant ut at det også passet til kajakkpadling. Og da kanskje spesielt til eskimorulling! Jeg har nemlig tenkt å lære meg eskimorulle!

Som tenkt så gjort. Kameraet ble plassert forrut på kajakken, og jeg var klar til å filme mine forsøk på rulling. Det ble nok ikke noe eskimorulle, bare ett forsøk på det. Jeg gjorde flere forsøk, men hadde jo ikke ladet batteriet på kameraet først så det var bare det ene forsøket som ble foreviget. Jeg ble ganske fornøyd så her kommer filmen :)


1 kommentar:

Renate sa...

Det der var jo 3 forsøk det ;) Bra film! Kom deg på facebook av og til :P