søndag 26. juli 2009

Veps

I dag er det kjempefint vær, sol og nesten 24 grader i skyggen. Slett ikke værst.

Jeg hadde en diger veps inne for litt siden, heldigvis fant den veien ut selv så slapp jeg å tenke mer på den.

Ellers kan det rapporteres om at jeg har vært på jobb i dag, var oppe klokken 05:10, kjørte hjemmefra klokken 05:35 og var tilbake litt før åtte. I motsetning til i går har jeg ikke sovet noe etter at jeg kom hjem, så jeg har nå vært oppe i ni og en halv time. De timene har jeg brukt til å sy litt, men det ble ikke sån jeg ville så da giddet jeg ikke det mer, i stede har jeg nå sett litt på matten, i dag tar jeg for meg kjerneregelen på generell form, skikkelig kos...

Vepsen i vinduskarmen.

2 kommentarer:

Monica sa...

Ka du hadde tenkt å sy?

Hanne sa...

Sån datalomme, må vist gjøre nån justeringer på den.. Æ hadde jo planlagt at den skulle bli så fin også blir det bare tull...