fredag 4. april 2014

Godt folk skal ha godt vær :-P

Enn så lenge kan vi vell si det, for her er været fortsatt upåklagelig. I dag har vi vært på tur nordover Vestlandet. Når jeg sto opp i ettermiddag lå vi i Ålesund. Så da var det bare å stille opp på gangveien for å stå der en time. Når vi gikk fra Ålesund var det like mye småbåter som da vi var på sør. De fisker visst etter noe som kalles borgatorsk eller noe sånt. At det kom en hurtigrute å skulle ut så ikke ut til å anfekte dem noe særlig.

I Molde tenke jeg at jeg skulle bli millionær, så jeg var på kiosken å kjøpte flaxlodd. Det var ingen suksess, men jeg hadde heldigvis kjøpt is og sjokolade også så det var ikke helt bomtur ;-)

Nå ligger jeg på lugaren å se på TV og spiser sjokolade, og gleder meg til Trondheimsleia i natt :-P

Ingen kommentarer: