torsdag 3. april 2014

Bergen

I dag er vi i Bergen, og det er akkurat en tur til jeg skal på fri. Det har vært kjempe fint vær siden jeg kom ombord, og i dag har det vært 10 varmegrader og sol fra klar himmel.

Har fått gjort litt av hvert mens vi har ligget til kai, vasket på brua, kontrollert beholdningen av legemidler, oppdatert kart og lagt inn nye ruter og ellers alt der vanlige jeg bruker å gjøre i Bergen.

Nå har jeg fått en ide om at jeg skal prøve å legge ut et bilde (eller flere) hver dag denne turen så får vi se hvordan det går :-) hvis jeg blir å plages med oppdatering fra telefon blir det skrinlagt, men satser på at det går bra!

Må jo helt til slutt nevne at vi rett før Ålesund i natt møtte på kongeskipet.De var på tur til Kristiansund.

1 kommentar:

Linda sa...

ååååå..Bergen :D