fredag 21. november 2008

Snart jul

I dag hadde vi siste forelesningene i høstsemesteret. Det er litt deilig å tenke på at jeg ikke skal lære noe mer nytt i år, har en følelse av at det ikke er plass til noe mer i hodet mitt nå. Det eneste vi har igjen av undervisning nå er to timer med repetisjon/oppsumering i mekanikk på mandag, før vi har eksamen i det førstkommende torsdag. 

Deretter har vi fire dager til å forberede oss før varme og strømnings eksamen som er den andre desember. Etter den tror jeg kanskje vi skal reise hjem en ukes tid siden vi ikke har så mye å ta oss til. Det eneste som legger en demper på alt i desember er at vi har et avsluttende prosjekt i teknisk tegning som skal leveres den 19. desember, som er dagen etter matteeksamen. Jeg gruer meg til matteeksamen.

1 kommentar:

Renate sa...

Matteeksamenen går nok strålende! :D Don't worry.