søndag 20. januar 2008

Nytt år, nye muligheter, nye fag og STORE bøker!

Nå har jeg kjøpt den største boka jeg kan tenke meg. Det er en bok som heter university physics som vi skal bruke i fysikken på skolen. Jeg liker den ikke så godt. Trodde aldri jeg skulle kjøpe en så stor og tung bok. Den fyller jo opp hele skolesekken min og jeg bærer meg skakk, puh, stakkars meg...

5 gode grunner til at jeg ikke vil ha den som pensumliteratur:
-Den er på engelsk
-Den har over 1600 sider
-Den veier over 3,2 kilo
-Det er bare fasitt på oddetallsoppgavene
-Kommer ikke på flere, men syns fire er ganske mange...

2 kommentarer:

Renate sa...

er det bare fasit på oddetallsoppgavene??? hehehe for et merkelig system. koffor er det det???

Monica sa...

Ja, bare fasit på oddetallsoppgavan. Vistnok for at læreran skal kunne bruke oppgava fra boka på innleveringer uten at vi har fasitten.