lørdag 19. januar 2008

Den o store oppdateringen...

Har du sett, på dagen en hel måned siden siste oppdatering her inne. For å starte med det første må jeg vel si god jul...litt etterpå kommer godt nytt år. Der var det gjort. Her er vi nå godt i gang på skolen igjen etter juleferien, har for tiden et par innleveringer og kose oss med, har fått noen nye fag og vært en tur på labben. Vi har også begynt med egenseilaser i navigasjon. Forrige helg var jeg på ettårstreff på Høgtun. Traff Renate og Linda på gardermoen også reiste vi videre i lag. Det er alltids kjekkere å reise flere sammen. Tror forøvrig at flyplassen i Molde må være den jeg liker best å komme til, men minst å reise fra. Det var alle tiders å være tilbake på Høgtun igjen, og jeg kjenner virkelig at jeg savner å være der, og det var kjempe kjekt å se så mange igjen. Hvem skulle vell tro at det gikk ann å savne en skole så mye. Skal prøve å ikke la det gå like lang tid til neste oppdatering her på bloggen.

1 kommentar:

ingunn sa...

hurra, for at du har skrevve!