lørdag 26. januar 2008

Innholdsrik fredag

I går var en super dag. Vi hadde ikke lab på skolen og var ferdig så tidlig som klokken ett, jippi! Da var det god tid til å lage seg middag og kose seg med home and away, har vist blitt litt for hekta på det... Når det var ferdig fikk tatt oss en tur ut i det fri med Jonatan, og jeg kom i kjempe godt humør siden det snedde så fint:) Når vi kom fra turen ringte telefonen og jeg tenkte; "så kjekt at noen gidder å ringe til meg da", og der i andre enden var en superirriterende telefonselger som skulle selge meg et eller annet telefonabbonement, etter en god stund i telefonen med denne bergenstalende og hurtigsnakkende typen fikk jeg forklart at jeg ikke var interessert og lagt på. Litt før klokken syv trasket vi oppover til en stor akebakke der vi var å hadde det veldig kjekt sammen med en liten gjeng akeglade folk. Det må nesten nevnes at det var en liten akekunkuranse også, som vi var så heldige å vinne:) Når vi trasket hjemover kjente jeg at jeg hadde aket litt for mye og fått veldig vondt i rumpa, slettes ikke noe godt. Jeg lurer litt på om det er noe av det fra mine mange fall i Italia forige vinter som sitter igjen og ble vekt til livet i går... Håper bare det forsvinner litt fortere enn det gjorde i fjor.

Ingen kommentarer: