søndag 18. november 2007

Nonstop!

Dette blir spennende, aldri før har jeg hatt noen blog. Dette første innlegget har jeg tenkt å vie til Nonstop. Dette må være noe av det jeg vet om med det mest geniale og passende navnet. Har du noen gang klart å slutte å spise nonstop før du var fri? Jeg har alltid lurt på hvilken farge av nonstopen som er best. Dette har vist seg nærmest umulig å finne ut av, men i dag har det kokt ned til at jeg står igjen med tre alternativer, rød, svart eller gul. Har et håp om at det neste gang jeg spiser skal bli mulig å skille ut en favoritt. Men problemet med å finne ut av dette har vist seg å oppstå siden jeg har vanskelig med å huske hvilken farge det var på den jeg akkurat puttet i munnen og fant ut var veldig god. Dermed må jeg teste en til og da viser det seg at det ikke var den fargen jeg trodde det var. Et annet problem blir at det etter å ha spist en del nonstop er veldig vanskelig å skille dem på smak og derfor umulig å si hvilken som er best.

1 kommentar:

Anonym sa...

eg fikk lyst på nonstop!