mandag 10. juni 2013

Kjølen

28. mai var nok vår siste skitur for sesongen. Da var vi på Kjølen i et fantastisk vær. Monica gikk i skjorts, men jeg fant ikke min og måtte ha bukse... Vi startet opp fra Finnvikvannet og måtte bære skiene det første stykket, men når vi kom litt lenger opp ble det fint å gå på ski. I fjor var jeg på ski der 2.juni og da var det ganske mye mer sne enn i år, da kunne vi ta på skiene allerede ved bilen.
Jeg ble litt sliten etterhvert og Monica kom vell ut av tellinga på hvor mange ganger jeg sa det :P
Vi brukte nesten fire timer på turen som var rett i overkant av 10km lang, da hadde vi også en ganske lang pause på toppen.
Endelig skiføre

Upåklagelige forhold

Fint på toppen for en sliten jente

Hurra

Sliten vell nede ved veien igjen!

1 kommentar:

Linda sa...

Fine t-skjorter ;)