søndag 15. juli 2012

På jobb

Fant noen bilder jeg må putte ut hær. Sist jeg var ombord hadde vi helikopterøvelse, det var første gang jeg var med på det. Jeg fikk ikke sett så mye av det da, siden jeg var stasjonert i styrhuset, men greit nok. Den andre tingen jeg har noen bilder fra er fra Sandnessjøen, det lå en annen båt rett forran oss, og det var nesten sånn at jeg kunne strekke armen fra baugen vår og bort til den andre båten, det var jo litt spennende. Også er det et par tre bilder til.
Heilkopteret ankommer.

En person på tur ned fra helikopteret.

Bilde fra øvelsen i Honningsvåg, jeg var ute med livbåten.

I Sandnessjøen

Ser ganske nært ut!

Og sånn så det ut fra kaia.

Geiranger, andre gangen i min karriere på hurtigruten at jeg var våken der.

Litt mer av Geiranger

En kamuflasjebåt på tur inn til svolvær.

Ingen kommentarer: