søndag 8. juli 2012

Oppdagering fra Hanne

Det begynner vist å bli en stund siden sist jeg har blogget. Det er vell rett og slett fordi jeg har vært lat... Hær kommer noen bilder som kan si hva jeg har gjort.
1.juni var vi på Ørnfløya utmed Sommarøya, der grillet vi og koste oss!
2.juni var vi en hel gjeng på Kjølen, det ble sesongens siste skitur for min del.
Ingunn har flyttet fra Tromsø, før hun dro hadde vi en liten farvell Ingunn sammenkomst.
Jeg har kjørt motorsykkel for første gang (eller jeg satt jo bare på), det var litt skummelt!

Jeg og Ingunn var også å gikk på line før hun dro, men har ingen bilder av det.

Torsdag gikk jeg og Hans og sid til Rundfjellet og videre opp til Stålhovet, Rundfjellet er den masta man ser til høyre for meg i bildet.
Linda og jeg var på Movikhammaren i dag, det var veldig fint å gå opp dit, spessielt etter at vi kom over skoggrensa. 

På tur ned tok vi en litt annen vei og gikk langs en fin elv nedover.

Ingen kommentarer: