onsdag 25. april 2012

Helga

På torsdag reiste jeg hjem en snartur. Ken og Hildegunn reiste også hjem da. På fredagen kjørte jeg og pappa og Ken og Hildegunn oppover til øvre Pasvik så vi skulle få se hvordan hytta var blitt. Det var en fin tur, det var ikke sol, men mildt og fint. Vi kjørte skuter det siste stykket, det var artig, jeg kan ikke huske sist jeg har kjørt skuter. Hytta var blitt veldig fin og vi grillet pølser og koste oss før vi dro hjem igjen. Da mekket mamma kveite til oss til middag. Lørdag gjorde jeg ingenting, og søndag reiste vi tilbake til Tromsø.
Klar for å kjøre skuter :)

Vi har ankommet hytta

Ken og Hildegunn som lager bål

Pappa

Litt fastkjørt :P

Ken og Hildegunn fikk låne den nye skuteren til pappa...

Mens jeg og pappa måtte bruke den gamle ;)

1 kommentar:

Linda sa...

E det den gamle som måtte bli fikset? :)