lørdag 10. mars 2012

Målselv

I går var jeg og Linda i Målselv. Vi startet fra Tromsø før klokken ni og var framme i 11-tiden. Så vær vi i skibakkene og koste oss til klokken fire, da kjørte vi derifra til polarbadet hvor vi var en times tid. Det var ikke så stort som jeg husket fra jeg var liten, men helt greit. Sklia var ikke så bra som hjemme og i Harstad! Etter at vi hadde badet dro vi til en pizza-restaurant på Bardufoss og spiste pizza, vi klarte ikke å spise opp hele... Vi var hjemme rundt klokken ti på kvelden og var enig om at det var en fin dag :)
Det som var litt dumt var at jeg ikke fant laderen til fotoapparatet før vi skulle dra, så det hadde ikke strøm og jeg fikk bare tatt noen bilder med mobilen.


Linda i full fart!



På toppen, klar for en ny tur.


Eneste bilde av meg, jeg har pause (og så overraskende bra med linser!).

Ingen kommentarer: