torsdag 8. mars 2012

I uken som gikk har jeg syslet med forskjellige småting, det første jeg gjorde var å pusse ferdig den kommoden jeg begynte med før jeg reiste til Bergen og nå har jeg fått malt den også, syns den ble ganske fin.
 Den ferdige kommoden :)

 I går hadde jeg den o store vaskedagen. Da fikk Basse og Bjørnar lov til å være ute på verandaen å kose seg i finværet mens jeg vasket på soverommet, jeg vasket badet også, og for de som har vært hos oss vet de jo at det er en ganske omfattende jobb så da er det ikke rart at jeg brukte ca hele dagen på den jobben :P

Ellers så kan jeg nevne at jeg har strikket et par sokker, jeg og linda var på butikken sammen en dag og da fant jeg garn som jeg syns var litt fint og da var jeg jo bare nødt til å strikke sokker! Jeg har forresten også strikket litt på marius-jakken min i dag, syns den skal bli ferdig snart, men den blir vist ikke det av å ligge i posen...

Nå gleder jeg meg til i morgen, da skal jeg og Linda på utflukt! :D


2 kommentarer:

Linda sa...

Sånne sokker vil eg lage :)

Hanne sa...

Ja, det må du gjøre! Det e ikke så vanskelig :)