søndag 23. januar 2011

Litt forskjellig

Jeg og Ingunn var en tur på hurtigruta i dag. Det var M/S Nordlys som var inne, jeg syns ikke den var like fin som vår kjære M/S Polarlys;)

Så et bilde av strikkemaskinen som jeg og Monica har lånt. Jeg er fortsatt litt i innlæringsfasen, men det går nå framover og jeg må finne på noe fornuftig å strikke på den.

Mitt nåværende store strikkeprosjekt er en islender, jeg er ikke kommet så veldig langt, har faktisk akkorat kommet til det stadiet der jeg ikke syns den blir noe lengre. Men den blir jo ganske fin og jeg gleder meg til jeg kan begynne å bruke den!

Hær er et bilde av gardinene som Monica hang opp før jul og dem nye gardinbåndene som jeg kjøpte når jeg var hjemme på juleferie, det ble veldig fint syns jeg.

Et bilde av gulvteppet som jeg fikk til jul av mamma og pappa, akkorat et sånn som jeg ønsket meg, rett så fint.

1 kommentar:

Linda sa...

hehe..liker bildet av Ingunn :P