søndag 23. januar 2011

Back in Tromsø

Natt til lørdag var jeg tilbake i Tromsø igjen. Det var jo litt fint. Lørdagen brukte jeg til å pakke ut av kofferten og leite etter pengboka mi som jeg etterhvert fant ut at lå igjen på lugarn, jaja, jeg fikk nå låne litt penger av Ingunn, snill og grei som hun er så da fikk jeg meg mat! På kvelden kom Ingunn og Linda på besøk og vi laget pizza og så på en litt ekkel film, den het "The happening". Jeg og Linda laget dessuten pepperkakehus også, eller det vil si vi satte det sammen og pyntet det. Monica syns vist vi er litt tidlig ute men juleforberedelsene i år :)
Jeg gikk å la meg, men våknet litt over fire og fikk ikke sove mer etter det, så klokken halv seks sto jeg opp og svidde et rundstykke... Nå har jeg planer om å strikke litt mer på genseren jeg styrer med for tiden.

Ingen kommentarer: