søndag 14. februar 2010

Dagens syn

I dag har vi sett noe som vi aldri har sett før, nemlig en katt som bæsjet. Dramaet utspant seg bak en parkert bil rett utenfor her vi bor og katten var svart. 

Ellers så har vi vært å klatret i dag, det var veldig bra og jeg klatret to ruter som jeg ikke har prøvd meg på før. Den ene til og med på led. Det er jeg ganske fornøyd med. Nå skal Hanne regne matte, tror hun styrer med sylinderkoordinater for øyeblikket. Jeg lurer på å ta meg en tur på ski, men det er jo litt kjedelig aleine så vi får se.

4 kommentarer:

ingunn sa...

HÆ? har dåkker ikkje sett d før?! Casper brukte å stå når han va på do. d va et morsomt syn d:P

Monica sa...

hehe, du vet oss uvitanes tullinga fra nord;)

renate sa...

eg må si meg enig med ingunn. har du aldri sett en katt bæsje???? hihihi jaja :P

Linda sa...

det har faktisk ikke eg heller gjort :P