mandag 3. august 2009

En dag på jobb.

Litt inspirert av Ingunn vil også jeg gi dere et innblikk i min spennende arbeidsdag.
Dagen begynner halv syv av at jeg blir purret opp. Jeg står opp fem over halv og kvart på syv er jeg oppe i messa klar for en ny dag. 
06:45 Nå setter vi ut frokost og fyller på med melk og juice om det er behov for det. 
Litt over 07:00 Vi er ferdig med å sette ut frokost og har pause til halv åtte.
07:30 Tømmer søppel, reier senger og tørker over badet på noen lugarer.
08:00 Spiser frokost og rydder inn maten/tar oppvasken etter at vi har spist
08:30 Ferdig med ryddingen og tar en liten pause før vi gjør litt forskjellig av vasking.
10:00 Tikaffen, jeg spiser noen gulrøtter.
10:20 Fortsetter med arbeidet fra før pausen.
11:00 Setter ut til lunsj.
11:30 Står i oppvasken annenhver dag
12:00 Spiser lunsj og rydder/ vasker opp etter at vi har spist.
12:30 Ferdig med oppvasken, nå er det en lang pause og jeg tar en formiddagshvil.
15:00 Trekaffen, jeg spiser kake
15:30 Gjør ferdig det vi ikke har gjort av arbeidet for dagen. Stort sett ferdig til 16:00
16-16:30 tida: Jeg tar meg en tur opp på bro og blir der til jeg må gjøre andre ting som å sette ut til middag eller spise middag.
17:00 Setter ut vann og flatbrød til middagen annenhver dag og setter på kaffe.
17:30 Står i oppvasken under middagen samme dager som jeg setter ut til middag.
18:00 Spiser middag og dekker på/ vasker opp etter middagen
18:45 Ferdig for dagen. Nå ser jeg på TV, surfer på nettet, tar en tur på bro eller ringer hjem.
22:00 Jeg begynner å tenke på å ta kveld.
Slik ser altså min "sterssede" hverdag ut.

2 kommentarer:

linda sa...

hmm..høres kjekt ut det ;) Hva er bro forresten?

Monica sa...

jada, kjæmpe kjekt:) bro = styrhus