tirsdag 4. august 2009

Hanne sin dag i Tromsø

Siden Monica nå har fortalt om sin dag på jobben kan jo jeg fortelle hvordan min mandag og tirsdag forløper i Tromsø, kan ikke ta alle dagene i en fei siden de er litt varierte:
07:20: Vekkeklokken ringer og sola skinner:)
07:30: Jeg står opp, kvikk og opplagt til en ny dag. Spiser en brødskive med sjokoladepålegg, og gjør meg klar for jobben.
08:00 Jeg tar på meg skoene og putter en tyggegummi i munnen og går til jobben.
08:15: Jeg møter en kar som går andre veien og vi ønsker hverandre god morgen.
08:25: Jeg ankommer jobben og henger fra meg tingene mine i skapet.
08:30: Jeg hjelper til der det trengs, setter ut skilt med hvor mye det skal av hver frukt i hver boks, pakker frukt i bokser, pakker druer/moreller i poser eller noe i den duren.
09:00-09:30: Frukteskene jeg skal ha med er ferdig pakket og vi laster i bilen. Når bilen er ferdig lastet får jeg med meg 2-3 stykker og vi kjører og leverer frukten.
11:30: Vi er ferdig å kjøre ut frukt og returnerer til hovedkvarteret for å tømme bilen for esker.
11:30-12:00: Det er lunsjpause.
12:15: Vi laster inn ny frukt i bilen og kjører ut med den. Det varierer litt hvor mye som skal kjøres ut etter lunsj, dersom vi er tilbake til 13:30 er det en kaffepause, gjerne med is eller noe annet godt.
14:00: Jeg surrer litt rundt, i dag kjørte jeg to biler inn i parkeringshallen i fjellet og den tredje bilen på kaia.
15:00: Ferdig for dagen, tusler en runde i byen før jeg går hjem.
16:00: Kommer hjem, spiser litt sjokolade, prøver å se litt på matten, lager noe lett til middag, ser litt på tv, tenker litt på matten, snakker med folk på msn, surfer litt på nettet...
22:00: Går i dusjen.
22:45: Takker for meg og håper det blir en lang god natt!

1 kommentar:

Linda sa...

Fine bilder på bloggen ;)