søndag 24. februar 2008

To måneder siden julaften

På dagen to måneder siden julaften! Det minner meg på at Linda har busrdag. Tenk om alle kunne ha hatt bursdag på dager som var like lett å huske. Dagens, eller egentlig nattens, blogging er i alle fall dedikert til Linda. Hun vet det mest sansynelig ikke, men jeg og Ingunn liker å tenke at vi var de første til å gratulere henne med dagen i år. Ca klokken ti over halv to i natt kom det en bursdagshilsen til henne via nattønsket. Da hadde vi sittet oppe på hver vår kant å ventet i spenning på om hilsenen vår kom med. Det var forøvrig første gang jeg har sendt noen hilsen til nattønsket. Desverre ble ikke sangønsket innvilget, men det kan jo nevnes at vi for lindas del hadde ønsket en brannsang til henne. Og til slutt om du ikke fikk med deg nattønsket Linda så sier jeg en gang til; gratulerer med dagen:D

2 kommentarer:

Linda sa...

Så koselig =) No ble eg veldig glad..bare synd eg ikke hørte på nattønsket i går..:P hehe

ingunn sa...

hehe, neste år kan d feires skikkelig. ser lyst ut for Trosø nå. kan henne e kjem!