mandag 20. februar 2012

Sånn kan det gå!

Livet på båt kan være hardt. Det fikk jeg smertelig erfare i begynnelsen av desember. Vi var i Honningsvåg og skulle ha livbåtøvelse. Været var ganske dårlig med vind og litt sjø så planen var at vi bare skulle løse ut krokene og huke dem i igjen. Da vi hadde løst dem ut rak vi fra skipssiden så det ble en liten kjøretur på oss alikevell:)
Jeg skulle huke i kroken akter, men før jeg hadde fått den i kom det en bølge som gjorde at vi slo opp og blokken til wieren slo i livbåten, og mellom dem var lillefingeren. min:(
Resultatet av dette ble en brukket finger. Så nå vet jeg hvordan det er å knekke noe, for det har jeg ikke gjort før.

Lappet sammen på legevakta i Honningsvåg

Etter to dager klarte jeg å ta av bandasjen.
Etter seks dager var vi i Bergen og jeg bestemte meg for å ta en ny tur på legevakta. Hilde i resepsjonen var så snill at hun brukte fire timer av dagen sin til å sitte på legevakten med meg. Der kom jeg inn til røntgen og de fant ut at den var brekt.
Fingeren ble ikke så veldig mye bedre den neste uken og i Bergen så den sånn ut
 Nå går det mye bedre med fingeren:)

Ingen kommentarer: