søndag 25. april 2010

Durmålsfjellet

I går var vi på skitur. Vi var tilsammen ti stykker som dro. Vi dro til et fjell som heter Durmålsfjellet og jeg tror det er 1019 meter høyt. Vi var på toppen klokka fire. Da hadde vi hatt en ganske lang lunsjpause og noen små stopp. Jeg ble veldig sliten av å gå oppover, og hadde ikke så mye krefter igjen til telemarksvingene på nedoverturen, men det gikk nå fint. På tur opp syns jeg det virket litt bratt og lurte på hvordan nedkjøringen skulle gå, men det var faktisk veldig fint. Det var passe bratt og litt puddersnø på toppen så nedkjøringen ble superfin. Under er noen bilder fra turen.


På tur opp, tror det er Balsfjorden som er der nede.


Nesten på toppen, Tromsdalstinden midt i bilde.

Der ser vi toppen:)

Jeg er litt sliten, men det er heldigvis ikke så langt igjen opp.

Jeg er på toppen, glad og fornøyd:)

Utsikt mot Nord, toppen til venstre i bildet er Tromsdalstinden.

Nå er jeg nesten nede igjen, litt mye trær.

Ingen kommentarer: