lørdag 19. juli 2008

Oppdatering

Ja, da er sommeren godt i gang og denne bloggen har hatt ferie men nå skal vi skjerpe oss. For vår del startet sommerferien den 21. juni. Da reiste vi på ferie til bestemor. Der var vi i en uke, og det regnet stort sett hele tiden. Det er faktis første året vi har vært der uten å bade!

Etter at vi hadde vært hos bestemor gikk turen videre til Bergen. Det var supert, med strålende vær. Faktis så strålende at jeg ble solbrent og flasset i lange tider etter at jeg kom hjem. I Bergen fikk jeg også badet, det var fantastisk å faktis bli varm etter at man kom opp av vannet.  Forøvrig sommerens første og eneste bading så langt.

Mandag etter at jeg kom hjem fra Bergen begynte jeg å jobbe i kommunen. Har nesten ikke klipt gress og ikke vannet blomster. Derimot har jeg blukket stein og raket mold til nye gressplenes, som om det ikke var nok å klippe fra før. Jeg er nå halvveis i sommerjobben i kommunen og gleder meg allerede til å bli ferdig.

Ingen kommentarer: