mandag 31. mars 2008

Påske

Ja, nå er det en god stund siden siste innlegg her. Etter flere spørsmål om oppdateringer kommer de nå forhåpentligvis på rekke og rad framover. Nå er påska vell overstått og det er tilbake til det harde liv som student.

Påskeferien gikk for det meste med til båling i Pasvik med tilhørende pølsespising. Ganske så standard påske altså. Det ble også et par små skiturer.

Som den optimisten jeg er hadde jeg selvsagt pakket med meg masse skolearbeid i sekken hjem som jeg skulle gjøre i påskeferien. Dette ble selvsagt ikke gjort og det endte med at fysikk-innleveringen som skulle inn på fredag ble gjort ferdig i mattetimen samme dag.

Det ble desverre ikke tatt særlig med bilder i påsken siden jeg klarte å glemme fotoapparatet i Tromsø og hanne tok med sitt uten minnekort. Men vi tok et par bilder med pappa sitt. Over er et bilde av Bob i sin fantastiske skidress som han er så fin i.

3 kommentarer:

ingunn sa...

d der va et lite koselig bilde stakkar Bob:S

Linda sa...

Synes det var en fin dress, eg =) Har du sydd den?

Anonym sa...

å så fin dress:)